Du kan returnere varer i original stand inden for 30 dage efter levering. I denne periode er din returlabel tilgængelig for dig på din profil.
Log ind på din konto med dit brugernavn og adgangskode.
Du kan se alle dine ordrer under feltet ‘Bestillinger og returneringer’. Vælg den rigtige ordre, og vælg 'Returner en artikel'. Vælg derefter de varer, du germe vil returnere, og angiv årsagen til, at du vil returnere dem.
Du kan nu enten downloade PDF-filen med din returlabel, gemme den på din computer og printe den ud.
Læg varerne tilbage i deres originale emballage, læg dem i kassen og læg retursedlen i kassen. Pak kassen forsvarligt sammen, og kom din returlabel på.
Aflever din(e) vare(r) til det næste tilgængelige PostNord-posthus eller Bring Pakkeshop, og gem den kvittering, som du får udleveret. Hvis du har genereret en QR-kode, kan PostNord scanne koden på din telefon og udskrive et retur label for dig.
Du får pengene tilbage, så snart din returforsendelse ankommer til vores lager. Som regel tager det op til 10 arbejdsdage, efter at du har sendt din returforsendelse. Bemærk, at der i sjældne tilfælde kan gå yderligere et par dage efter du har modtaget din retur bekræftelse, før det kan ses på din konto.
Hvis du ikke har en printer til rådighed, og du ikke har mulighed for at generere en QR-kode igennem din smartphone, skal du være hjertelig velkommen til at kontakte vores kundeservice. I tilfælde af, at du ikke selv har muligheden for at printe ud, sender vi også gerne returdokumentet til dig med posten.
Hvis du ønsker at returnere varer fra flere ordrer, er du velkommen til at sende dem tilbage til os i én pakke. Du skal bare putte alle de udfyldte retursedler i pakken og klæbe en af dem uden på pakken.
Hvis en ordre er blevet leveret i flere pakker, kan du også returnere alle varer i en pakke.
Du bedes venligst sørge for at returnere ordrer fra Lounge by Zalando og Zalando separat.
Brug vores kontaktformular til at sende os en besked. Vi vender tilbage inden for 1-2 dage.